lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - LOOK A LIKE
/ Allmänt / Angelina Jolie / Cosplay / Lady Gaga / konst /

LOOK A LIKE

Som ni kanske märkt innan så har jag ett mycket stort intresse.. 
Att imitera kända personer.
 
Jag tänkte att jag slänger ihop en mycket liten del av det jag gjort under dessa år, 
så får ni kommentera om ni vill se mer, och/eller om ni vill jag ska imitera någon ny person. 
 
 
 
Börjar detta bildspel med mig själv som Lady Gaga. 
Lady Gaga var den absolut första personen jag seriöst försökte imitera, och som jag verkligen lyckades med. Haha!
Jag fick enorm respons och detta är även den imitationen som jag nått ut till flest personer med.
 
Jack Sparrow. Denna imitation gjorde jag tidigt 2014 då jag fick höra att jag hade liknande näsa som Johnny Depp.
Tänkte att jag bara kör all in och lyckades ändå helt okej?
 
Maleficent och någon slags ung Leonardo till höger. 
Detta var första gången jag imiterade en Angelina karaktär och tyckte jag lyckades riktigt bra. 
Detta ledde då till att jag började imitera Angelina Jolie herself. 
 
Angelina Jolie. Jag ska vara helt ärlig, detta är en av de imitationer som jag faktiskt är mest nöjd med. 
Att jag är nöjd händer inte ofta, och detta tyckte jag var mycket roligt.
 
Justin Bieber. Hade en period för inte så länge sedan då jag inspirerades mycket av just hans stil. 
Så kläder hade jag hemma, men en dag bestämde jag mig för att göra en imitation, lyckades?
 
Jennifer Lawrence.
Sist i detta inlägg och nyast för den delen också. Denna imitation gjorde jag för endast någon dag sedan. 
Hade fått en kommentar i ett tidigare inlägg för någon vecka sedan om att jag liknade Jennifer på något vis. 
bestämde mig för att testa och nog lyckades jag lite iallafall?
 
 
 
#1 / / Jullan:

Helt sjuuuukt , Angelina Jolie är ju verkligen på pricken!:0

#2 / / Twiggy Lundberg:

Angelina Jolie-imitationerna var ju hur grymma som helst :D