lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - LADY GAGA IMPERSONATOR
/ Allmänt / Cosplay / Lady Gaga / videos /

LADY GAGA IMPERSONATOR

Har under en liten period nu funderat över om jag ska börja göra Gaga lookalike videos igen?
Saknar det så mycket.. Sminkade mig som Gaga i förrgår och kände hur nostalgiskt allt blev mitt i allt.
Gud så jag saknat att göra youtube videos, och bara få prata av mig till en liten publik, bara få vara jag.
Vad tycker ni? Förstår att det är svårt att lägga era tankar här på bloggen då nästan ingen kommenterar,
kanske är jobbigt att vara först också? 
Ni får gärna ta kontakt med mig på facebook och berätta för mig vad ni tycker jag ska göra. 
Är personligen så sugen på att börja göra Gaga relaterade lookalike videos igen. Puss och kram finaste ni.
 
Här får ni lite bilder jag fotade, haha..
 
 
 
#1 / / Anonym:

Asså du är verkligen KUNG på att se ut som andra! Och på smink överhuvudtaget :D PS. Har du nån Angelina Jolie sminkning? :D

#2 / / Twiggy Lundberg:

Asså du är verkligen KUNG på att se ut som andra! Och på smink överhuvudtaget :D PS. Har du nån Angelina Jolie sminkning? :D

#3 / / Viktor:

yeah um u should totally do it!
om det är det du gillar borde du göra det! gå all in!

#4 / / Anonym:

Yaaaaassss do it

#5 / / Anonym:

And you should continue with the Sims 4 vids I think it's awesome