lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - Jag är en idiot
/ Allmänt /

Jag är en idiot

Okej, jag ska vara ärlig nu. Har försökt spela in en video om detta så många gånger nu men vågar aldrig ladda upp..
Jag känner mig som en idiot.
Jag menar det inte på det skämtsamma sättet som de flesta använder det uttrycket på, utan jag känner mig som den där personen som alla pratar om på ett negativt sätt. Den som folk alltid nämner och sedan skrattar åt.
Speciellt mina videos jag delar med mig av.. Känner mig töntig och helt.. konstig.
Gud, skriver detta med gråten i halsen, är nog ganska töntig ändå. Men helt ärligt är detta något som verkligen påverkar mig.
Bara detta låter säkert idiotiskt och töntigt.. roligt för en del kanske.. ingen aning, just därför jag måste få skriva av mig.
Jag känner mig som någon man inte skrattar med utan åt. hela tiden.
Jag vet inte vad det är jag gör eller vad andra specifikt gör, men jag får den känslan vad jag än bestämmer mig för att göra.
Bara nu, jag la upp en video för ett litet tag sedan då jag var sjuk och cosplayade Scarlett. Men det tog dagar.. veckor innan jag delade klippet.
Jag har en konstant klump i magen då jag delar med mig av bilder eller videos på mig själv.. 
för jag får direkt känslan av att flera ser på mig och bara skakar på huvudet samtidigt som dem skrattar.
Jag antar var jag vill komma med detta inlägg är.. Är detta sanningen? 
Helt ärligt så måste jag få veta detta. Det är ju inte en enda som kommer kommentera eller dela med sig av sanningen om den är som jag känner den är, de som tar kontakt med mig är alltid så snälla. Kanske för snälla?
OM sanningen är som jag känner att den är, snälla kommentera då, du kan vara anonym om det känns bättre.
Ni får gärna tipsa vad jag ska göra, hur jag ska vara för att inte vara den där pinsamma personen också..
Kram på er alla, jag vill verkligen veta. Puss.
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Amanda Jonsson:

Hej Emma!! Nu kan jag ju bara tala för mig själv MEN jag tycker att dina videos är SUPERBRA och du är inte alls töntig konstig eller någon som en skrattar åt. Verkligen inte. Har dock samma oro själv pga VARFÖR EGENTLIGEN???? men vill bara meddela att nej, du är inte en idiot och så, du är superb! KRAM

#2 / / denise:

Hej! NEJ! Du är verkligen inte pinsam eller skrattretande!! Senast igår satt jag och några kompisar och sa att du var så bra på youtube!! och det e sanningen!! så det så

#3 / / Pau:

Emma, jag tror att du är mycket begåvad. Jag ser alltid dina foton och videor. Njut av vad du gör och komma ihåg att många av oss älskar det du gör. Force, flicka! Fuck the haters!

#4 / / Anonym:

Fan vad jag blir arg när jag läser det här, och ledsen! Du ska inte förändra dig, du må vara konstig och rolig. Men ändra inte på ett vinnande koncept. Om du kan få någon att skratta så har du vunnit! Det är hemskt att du behöver känna att du måste ändra på digN

#5 / / Anna:

Jag tycker verkligen inte att du är en idiot eller att dina videos är töntiga eller att du är nått som man skrattar åt. Tycker dom är roliga, bra redigerade och någonting en kan känna igen sig i. Speciellt videos då du sitter och snackar om random saker och tar upp viktiga/roliga samtalsämnen, minnen osv (typ "jag är lesbisk" & "hörde pappa ha sex). Okej för att summera en konstig kommentar: fortsätt göra videos!! Cuz i love them.

#6 / / Anonym:

Du är en av de personen jag ser upp till. Jag kan relatera till så mycket av det du skriver och du verkar vara underbar. Det gäller väl att komma ihåg anledningen till varför du gör videos och varför du fotar ❤️. Jag personligen vågar inte ladda upp allt för konstnärliga bilder av mig själv för att jag känner mig blottad. Vet inte om det hjälpte, men det jag egentligen vill säga är att du är fantastiskt och när du förstår det fullt ut, kommer du blomma ut så otroligt mycket och det kanske blir lättare att andas.. Förlåt om jag är cheesy❤️. Du är ingen idiot, och jag tror inte du förstår hur många som beundrar dig. Jag vet många som lyser upp när de pratar om dig, för att de beundrar dig.

#7 / / Anonym:

Jag tror att du kommer känna igen mig via detta: ändå sedan jag satt och kollade på när du ritade via MSN så har du hjälpt mig varje dag, jag kan nu vara mig själv. Jag har alltid sett upp till dig, beundrat dig. Alla dina videor, bilder, är helt otroliga, du är otroligt fin och helt fantastisk! Om någon säger annat så är det en ren lögn. Du har hjälpt mig så helt sjukt mycket, mitt liv har aldrig varit lätt men nu har jag min egna prinsessa vid min sida och jag är stolt för att vara lesbisk. Från absolut början så har jag alltid följt dig, sedan, vad kan det vara? 2007. Du fick mig att börja rita, rida, våga. Att jag började rita och rida räddade mitt liv, jag hade varit borta för länge sedan om jag inte haft något jag brann för, något som tog mig bort från verkligheten. Allt som du gör är helt grymt! Och, en sak som jag velat säga länge, tack så otroligt mycket.

#8 / / Elina :

Ändra inte på dig! Du har så mycket kreativitet och klyftighet i dina videos! Du gör det du känner för, och det är fantastiskt. Att folk tycker att saker är "konstiga" för de inte är helt inrutade och tråkiga är faktiskt lite patetiskt. De vågar ju inte göra något själv! Dessutom finns du för din egen skull, inte för någon annans! Gör din grej, även om det känns tungt, vi är ganska lika på det här sättet, du och jag. Men kämpa på! Du är bra!