lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - Vad attraherar mig?!
/ Allmänt /

Vad attraherar mig?!

Jag för skojs skull gjorde en liten lista i typ.. paint, för att en vän spontant frågade vad jag attraheras till.
Jag gjorde en lista på män, men den blev så kort så den är inte ens värd att dela med mig av haha!
Jag gjorde hursomhelst en till lista efter det, på kvinnor som jag ser som otroligt attraktiva.
Tycker det är lite roligt för jag får ofta höra att jag attraheras till mycket ovanliga personer,
personer som folk vanligtvis kanske inte tycker är snyggast i underversum. Haha!
Märkte sedan att mer än typ häften skulle kunna vara min mamma, men men.. KAN INTE HJÄLPA VAD JAG ATTRAHERAS TILL.
Gjorde en video för inte så länge sedan och förklarade att jag aldrig skulle kunna ''date just for beauty''.
Men alltså, ja. fast nä.. eller alltså.. ja.
Här får ni en lite snyggare version av den listan iallafall.. kram
 
JENNIFER LAWRENCE
Börjar denna lista lätt, fruktansvärt vacker. Hennes personlighet är out of this world, 
men det får henne inte vackrare i mina ögon, sjukt vacker även om hon var en douche.
 
LANA PARRILLA 
eheh, alltså denna kvinna kan få mig när hon vill var hon vill. 
 
ANGELINA JOLIE
Shocked already? Ja, självklart är Angelina en av de absolut mest attraktiva i mina ögon.
Ska lägga till en liten note och erkänna att läpparna ej är vad som drar mig till henne, 
utan framförallt hennes jawline, ögon och profil. Läpparna är som ett sjukt stort plus haha!
 
LAURA PREPON
Okej,alltså haha, wow. Ta av dig glasögonen och kom hit. Har renbäddat, ok. bra.

ELIZABETH MITCHELL
Ett typiskt exempel på någon som är sådär fruktansvärt attraherande, på ett typ.. moderligt sätt?! 
Skulle lätt välja att ha henne på ett annat sätt än mamma, om det nu var ett val, hehe. u get it.
 
LADY GAGA
Denna kvinna är min gud. Titta bara på henne.
 
SOFIA VERGARA
Vem tycker inte att denna kvinna är fruktansvärt vacker? Ingen? Nej precis.
 
SCARLETT JOHANSSON
Oh Scarlett you! Alltså titta bara, orkar inte ens förklara varför hon är med på denna lista. Gud.
 
TAYLOR SCHILLING
Ganska komiskt att två av de största karaktärerna i 'Orange Is The New Black' är med på denna lista.
Men ganska roligt är det ju för mig att se på serien iallafall. Ganska så roligt ja.
 
EVA RÖSE
Folk blir alltid jätte chockade då jag nämner denna kvinna? Varför? Just look at her already.
Hon har det där evil-police officer-i don't even know-look.
 
LOREEN TALHAOUI
Åh älskade Loreen, vad vore jag utan dig.
Denna kvinna har hjälpt mig genom musiken så mycket det är helt otroligt.
Vacker är bara förordet för den delen också.
 
 
 
 
 
#1 / / Viktor:

Eva och Sofia i mitt <3

#2 / / Oslofru:

Väldigt många fina kvinnor där :)

Svar: ellerhur!
Emma Lindkvist