lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - ''något MedMera-kort?''
/ Allmänt /

''något MedMera-kort?''

Jag känner mig kass som inte bloggade igår, för det första för att det var av ren lathet, och det erkänner jag haha!
Men det andra för att jag faktiskt verkligen inte gjorde något annat än att spela hela dagen. 
Jag har inte världens mest lästa blogg, det är inte heller därför jag bloggar. 
Varför jag bestämde mig från första början att blogga var för att få skriva av mig. Dels för att utvecklas men också jobba med mig själv.
Idag har jag stigit upp 04:30 för att sedan bära av till arbete tidigt! Riktigt tungt att gå upp dessa tider,
men det känns så värt det då man kommer hem klockan ett och märker att man jobbat väldigt hårt hela dagen. 
Att man faktiskt gjort något annat än att bara sova, som jag annars troligtvis skulle gjort haha!
Har nu iallafall kommit hem och är trött som ett as men köpte med mig en red bull då jag hämtade ut ett paket på konsum. 
Öh förresten, ser jag äldre ut än vad jag känner mig? troligtvis, för i min själ är jag max 17.
Kvinnan i kassan frågade mig artigt ''något MedMera-kort?'' ööööööööh, vaaaaaaaaa hahahaha. ne.
 
 
 
 
#1 / / Viktor:

hehe, du börjar närma dig din ålder, du börjar se ut som din ålder nu :)
Vi är alla en annan ålder inuti. min inre ålder har länge varit 18-19.