lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - lite random saker hemma
/ Allmänt /

lite random saker hemma

Tänkte jag kunde dela med mig av lite random saker man kan hitta då man kommer hem till mig.
Många av sakern är på helt orelevanta ställen också.. ganska kul.
En kaktus, jag älskar kaktusar.
 
Denna kruka med oanvändbara penslar. Har ej slängt dem pga tyckte det såg fint ut.
 
Denna mojito, den är Idas och hon köpte den för ett år sedan i finland.
Var är den hemma hos mig, varför är den oäppnad? Ja det är en bra fråga det.
 
En energidryck kan du hitta nästan var som helst hemma hos mig,
men det kan enbart vara antingen red bull eller powerking.
 
Detta halsband tänkte jag egentligen göra ett enskilt inlägg om, men det blev inte, hade inte så mycket att skriva haha!
Detta är ett halsband jag fick hem för inte alls länge sedan. Det föreställer en av de nyklarna Regina har i sin nyckelsamling.