lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - LITE HUS LITE SAKER
/ Allmänt / foto /

LITE HUS LITE SAKER

Fotograferade massor av konstiga bilder här hemma för någon dag sedan.
Får spontan foto-sug ibland och då blir det såhär haha.. Delar med mig av några stycken!
 
Vad hände, vad är det där för glasögon ens. Snygg.
 
En fin kvist-kruka? 
 
Denna tiger spraymålade jag förra sommaren då vi skulle måla om vår lilla lada.
Barn och vuxna sträcker sig över häcken för att se på väggen, blev att vi inte målade om haha!
Får se hur det blir till sommaren, själv tycker jag den är helt.. opassande? Den är så random haha.
 
Min lillebrors ju-jutsu ''samling''. Han var väldigt duktig men blev tvungen att sluta efter några år.
 
Om ni någon gång kommer hem till mig kommer ni lägga märke till en eller annan tavla som mamma hängt upp som jag målat.. 
 
Softbox lightning.
 
Min maleficent tavla som stått här i hallen och skräpat de senaste månaderna. 
Har inte hittat inspiration eller ork att göra klart den, haha!
 
En sjukling till katt.
 
Ett fint fönster som råkar vara mitt. Har inte tagit undan mitt jul-träd som lyser så fint då man tänder det.