lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - DÅLIG FILM MED GOD DRICKA
/ Allmänt / Angelina Jolie / fangirl /

DÅLIG FILM MED GOD DRICKA

Efter jobbets slut kände jag mig lite utmanad att se de enda två filmerna jag ej sett där Angelina är med.
Grabbade tag i en powerking och lite munkar och startade igång min lilla film utmaning haha!
 
Okej.. The bone collector var sjukt bra, älskade allt med den filmen. Hon hade en bra roll och jag älskade hennes prestation i denna film!
Dömer filmerna lite genom Angelina, eftersom att jag aldrig skulle sett dem ifall hon ej var med i dem. Haha, vad hemskt det lät.. men sant.
Den andra filmen, Sky Captain: And the world of tomorrow var dock väldigt.. speciell.
Jag brukar inte titta på liknande filmer, har heller inte sett de filmerna innan denna.
Jag antar att detta inte är den första filmen, utan att det finns många i just denna filmserie. 
Det var iallafall den känslan jag fick då jag såg den, som att man var tvungen att veta lite bakgrund för att kunna keep up.
Kan ju dock vara helt ute och cykla, och det kanske inte alls finns filmer innan denna, men det var iallafall så jag kände.
Ska vara ärlig, jag spolade lite i filmen, för Angelinas roll var inte med förrän efter ca 2 tredjedelar in i filmen.
Vilket jag tyckte var mycket konstigt genom att hon faktiskt är på omslaget? 
Hon var med i 2 scener på ca 4-5 minuter. Blev besviken, hade höga förhoppningar genom de coola bilder jag sett från just denna film.
Men ska inte vara tråkig. Jag tyckte om att den var unik och hade en speciell stil, men skulle inte se den igen helt enkelt! 
 
 
angelina jolie / angelina jolie film / sky captain and the world of tomorrow / the bone collector