lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - Assassin's Creed
/ Allmänt / Spel / fangirl /

Assassin's Creed

Jag älskar verkligen Assassin's Creed, har gjort det ett bra tag. Har dock haft ett litet uppehåll då jag inte hittat tiden för att spela just de spelen.
Har så många spel på min ''to do'' lista, att jag knappt hinner med att se ONCE, det är illa alltså haha.
Har nu fått skickat av en fin vän i UK 3 av spelen i spelserien. Nu är det inte många kvar tills jag har alla här på hyllan! 
Är så nöjd just nu! Är så sjukt exalterad över att få starta igång Black Flag, har väntat så länge nu hehe.
 
 
assassin's creed
#1 / / Twiggy Lundberg:

Jag har funderat på att spela dom spelen nu när sambon har köpt ett ps3, provade spela på PC men där ska jag bara spela WoW och inget annat hahahaha :P

Svar: Kör ba! Så värt det!
Emma Lindkvist