lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - vill bara somna ibland
/ Allmänt / livet /

vill bara somna ibland

Förlåt, för denna sjukt kassa blogg som jag skapat. 
Förlåt för att jag aldrig gör något fullt ut då jag känner press eller då jag måste. 
Förlåt för att jag faktiskt trodde jag kunde blogga med hela mitt hjärta men la bara av mitt i allt. 
Just nu är min hjärna och själ lite ur balans. Jag är verkligen på botten och det var ett bra tag sedan det var såhär dåligt.
Inte kul alls, inte just nu heller, då jag har rätt mycket ansvar inom jobb och allmänna livet.
Vill sova dygnet runt men lider nu mer av sömnsvårigheter och en mild ätstörning, men det blir bättre.
Jag fotograferar massor av bilder till blogg och annat, t.ex tumblr och instagram.
Men sekunden jag tittar på resultaten av bilderna får jag en sådan ångest så det är inte ens värt att dela med mig av något.
Jag känner mig fruktansvärt ful för tillfället, känner mig fruktansvärt missnöjd med mig själv som person.
Vad ska jag göra i livet och när ska jag bestämma mig för att göra något som får mig att kanske hamna på rätt spår?
Hur ska jag veta vad jag ska göra om jag inte ens vet vad jag har för valmöjligheter?
Jag känner mig verkligen helt tom just nu, som att min kropp är ett skal jag fångats i och måste stå ut med.
Verkligen.. Vill bara somna ibland.
 
Kommer försöka blogga så mycket jag bara kan genom att det mentalt hjälper mig en hel del att få skriva av mig.
Ni kan välja att komma in här och kika hur mycket ni vill, det glädjer mig mer än mest att ni kollar in!
Men just nu är jag inte den mest positiva eller mest glädjefyllda personen på denna planet, och det ber jag också om ursäkt för.
Men det är så det ser ut för tillfället, så ni vet om det. Kram alla fina.
 
Har klippt mig för den delen också, var glad i ca 5 dagar. Nu vill jag gömma mig. 
 
 
depression
#1 / / E:

När man nått botten är enda vägen upp igen, du är DÖSNYGG i ditt hår Emma😊 stay golden💓

#2 / / förstår dig. :

Jag förstår verkligen känslan av att inte kunna göra saker man känner att man måste, eller något som måste bli bra, och det är så synd att man känner så när man egentligen finns för ens egen skull, livet ska vara något man vill leva, inte något man vill rymma ifrån. Men jag ville bara säga att jag verkligen förstår dig och tänker på dig, och hoppas att du får prioritera ditt mående just nu. Stay golden 💖

#3 / / förstår dig. :

Jag förstår verkligen känslan av att inte kunna göra saker man känner att man måste, eller något som måste bli bra, och det är så synd att man känner så när man egentligen finns för ens egen skull, livet ska vara något man vill leva, inte något man vill rymma ifrån. Men jag ville bara säga att jag verkligen förstår dig och tänker på dig, och hoppas att du får prioritera ditt mående just nu. Stay golden 💖

#4 / / förstår dig. :

Jag förstår verkligen känslan av att inte kunna göra saker man känner att man måste, eller något som måste bli bra, och det är så synd att man känner så när man egentligen finns för ens egen skull, livet ska vara något man vill leva, inte något man vill rymma ifrån. Men jag ville bara säga att jag verkligen förstår dig och tänker på dig, och hoppas att du får prioritera ditt mående just nu. Stay golden 💖

#5 / / förstår dig. :

Jag förstår verkligen känslan av att inte kunna göra saker man känner att man måste, eller något som måste bli bra, och det är så synd att man känner så när man egentligen finns för ens egen skull, livet ska vara något man vill leva, inte något man vill rymma ifrån. Men jag ville bara säga att jag verkligen förstår dig och tänker på dig, och hoppas att du får prioritera ditt mående just nu. Stay golden 💖