lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - maleficent x regina
/ Allmänt / fangirl / videos /

maleficent x regina

Sedan jag såg Maleficent har tanken om att mixa henne med Regina från OUAT aldrig lämnat mitt huvud.
Dem har relaterbara bakgrunder och historier, samtidigt som dem strävar mot att bli bättre än vad dem är.
Dem är medvetna om de felen dem gjort och gör, accepterar att lämna den snabba men dåliga vägen är svårt. 
Att våga släppa in ljus i mörkret och ta smärtan som krävs för att kunna bli bra igen.
Deras historier fascinerar mig, det är även därför dem är mina två absolut favorit karaktärer inom film och serie!
Därför har jag nu gjort en liten mashup video med dessa två. 
Inte helt nöjd, men hade helt enkelt inte inspiration nog att fortsätta på den!
Hope u like it. X
 
maleficent / mashup / regina mills / the evil queen / youtube