lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - BOW DOWN BITCHES
/ Allmänt / foto / konst /

BOW DOWN BITCHES

Ja, då är det lördag.. vad gör jag denna natt då? Jo jag photoshoppar!!
Måste bara förvarna er om att jag verkligen inte är något proffs, utan gör det för skojs skull.
Leker väldigt ofta i photoshop då jag får brist på saker att göra, må säga att det är roligt då man väl kommer in i det.
Jag ritar oftast i photoshop, inte så mycket mer än det.. Har aldrig varit bra på att leka med bilder osv.
Men på senaste tiden har jag faktiskt haft väldigt roligt med just bilder! 
Har förut suttit i flera timmar och skapat mina egna film affischer för filmer som inte existerar. 
Nu har jag suttit här i nån timme och photoshoppat mig själv in i olika former av royalty.
Sjukt kul hur fin jag känner mig, hahaha!
 
 photoshoppade även in Lana i denna bild, tyckte som hon passade in där, haha! 
photoshop / the evil queen
#1 / / Twiggy Lundberg:

Jag tycker att du är duktig, skulle också vilja kunna sånt där :)

Svar: nämen gud, tackar! :'D
Emma Lindkvist