lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - att hinna med sig själv
/ Allmänt / livet /

att hinna med sig själv

Imorgon är jag ledig och kan ta igen lite sömn som jag missat i några dagar nu. 
Det är som att jag inte kan sova om nätterna, ingen aning om varför.. Är jätte trött så det stämmer inte riktigt. 
Hursomehellst, vill uppdatera lite om extrajobbet jag har- trivs så sjukt bra om jag ska vara ärlig. 
Trodde aldrig att städa skulle vara så otroligt roande på något sätt.. jag hinner tänka över saker. 
Då jag står där med moppskaftet i handen och ska börja så har jag INTE en ångestfylld känsla, 
vilket är mycket speciellt för mig, genom att det mesta i min vardag ger mig otrolig ångest. 
Jag ser en möjlighet, ett mål. Självklart är målet att det ska bli rent, men då man uppnår det så är det som om man vunnit något.
Tiden flyger bara förbi, för mina tankar går på så mycket annat än att fokucera på alla dammtussar jag sopar undan.. 
Jag hinner tänka över mina problem, över mig själv, tankar, funderingar, oro, ångest.
Jag hinner tänka på allt jag annars inte hinner tänka på. Jag hinner med mig själv.
 
 
#1 / / viktor :

Vad kul att du mår bra på jobbet!