lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - snökaos och bloggbrist
/ Allmänt /

snökaos och bloggbrist

Hej igen, bloggbrist, HAHA VAD OVANLIGT!!!!!!!
förlåt. Jag får stunder då jag verkligen vill blogga hur mycket som helst, men tycker det är lite jobbigt att skriva så blir ledsen på mig själv.
Här är det fortfarande snökaos och nu mitt i allt blev det typ vår?! Vilket betyder att alla halkar omkring på den 1 meters tjocka isen på vägarna.
Ida har varit här från igår till nu på eftermiddagen och vi har som vanligt inte gjort så mycket mer än att se på film.
Saknar att fotografera, illustrera, skapa. Känns som att jag ej har tid fast jag har all tid i världen, 
som att jag på något sätt tappar intresse mer och mer men samtidigt blir saknaden bara större och större, deep I know.
Ska kanske börja tag lite bättre tag på fotograferingen, speciellt till bloggen? Jag har trots allt några blogg ideér, 
om jag får skrivkramp och brist på inspiration så kan jag alltid bomba er med bilder jag fotograferar.
Kanske som en liten resa i hur jag utvecklas i fotografi och illustration? kul att följa kanske? nä, trodde inte det. Ni får följa med ändå.
 
instagram: lindkvistem