lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - SJUKHUS
/ Allmänt / foto /

SJUKHUS

Idag har jag varit med mamma till sjukhuset klockan 08:40, inte ofta jag vaknar den tiden förutom då jag har jobb!
Kändes skönt att vakna till och fara iväg, att inte sova bort hela dagarna som jag oftast gör då jag är ledig.
Jag har otroligt svårt att sova då jag vet att jag inte behöver anstränga mig dagen efter, 
vilket det tyvärr blev denna dag, Haha!. Somnade väldigt sent, så är väldigt trött.
Men då kan jag troligtvis somna i skön tid ikväll för att vakna en helt okej tid nästa dag, god I'm so fucking clever.
Annars då, inte så mycket händer för tillfället. Försöker ta bilder på mig själv men jag gör mig aldrig fin så känns onödigt att ens försöka.
Här har ni två helt osminkade bilder på mig iallafall, eller mina ögonbryn försvann inte riktigt då jag tvättade ansiktet, men dem är ju ändå förjävliga så spelar ingen roll, Haha. En sak jag tycker är lite rolig är ju att ni har ingen som helst aning om vilken sida min piercing är på, eftersom att jag ibland spegelvänder mina bilder och aldrig nämner när. Även mina spegelbilder. Hehe.. Kram på er!
 
#1 / / Twiggy Lundberg:

Fortfarande hur snygg som helst!

#2 / / Viktor:

Det är inte sminket som gör dig vacker, det är du själv där under som verkligen kommer fram och blir naturlig och vacker! (Låter myyyycket bättre in english;))
I mean it!