lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - Gaga inspirerad sminkning!
/ Allmänt / Cosplay / Lady Gaga / foto /

Gaga inspirerad sminkning!

Gud.. Jag kommer så väl ihåg då min blogg jag hade i nästan 3 år hette GagaOverGaga..
De var minnen det! Haha! Kommer även ihåg att jag hade 2 stalkers som inte kunde sluta skriva hat kommentarer.
Det var också ganska underhållande, kommer ihåg att jag och Linn alltid gjorde videos på youtube och härmade dem utan att säga namn.
Vi var riktiga bad kids alltså.. Haha. Nåja, vad har hänt sedan sist då? Inte mycket, jag har jobbat och det mår jag bra av!
Igår jobbade jag mellan 17-23 och det var faktiskt skön tid för mig som är nattmänniska! 
Då jag kom hem kände jag mig extra kreativ och satte mig ner för att sminka mig! Här är lite resultat..
 Blev som oftast.. Gaga insirerat
 
 
 
cosplay / lady gaga / makeup
#1 / / Grodanbolliboll:

Finast och bäst ingen protest. <3 <3