lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - RED DEAD REDEMPTION
/ Allmänt / Spel / fangirl /

RED DEAD REDEMPTION

Okej, first off - jag älskar Red Dead Redemption. 
Som ni kanske sett innan så spelar jag en hel del spel på lite olika plattformar, 
det är något jag har som ett extremt stort intresse och spenderar hellre min tid inne framför mitt vackra spel än ute och går en vacker långpromenad och får friskluft. Sad but true u guys. 
Jag är en person som mår bra av att vara ensam en del då och då,
vilket gör att jag kan bestämma exakt vad tusan jag vill göra själv.
Vilket oftast leder till att jag sitter där på sängen själv med min fina kontroll och spelar RDR. 
 
Kärleken jag har för detta sjukt jävla beroendeframkallande spelet är helt sinnesjukt.
Atmosfären och karaktärerna är så underbara, man blir så inne i hela storyn.
Miljön, hela omgivningen är så fin och man tar hellre
en 5 minuters ridtur till sin destination än att fast-travel i 2 sek.
Sedan är jag helt förälskad i hela western/cowboy stilen då det kommer till spel och film. 
Ryktena går även runt om att det kommer komma ett tredje spel i spelserien Red Dead.
Jag blir tårögd av tankarna, åh gud så töntig och pinsam jag är. Can't help it. sorry not sorry. 
Var jag ville komma med detta.. 
Jag har nu under ett par dagar suttit så mycket jag kan och spelat RDR då jag känt mig lite krasslig. 
Jag har spelat ut spelet ett x antal gånger innan och nu lutar det mot en gång till. 
Om någon av er har psn så lägg gärna till mig! mitt psn: lindkvistem