lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - xmas gifts
/ Allmänt / videos /

xmas gifts

Idag är det julafton och jag har spenderat den hemma hos farmor och farfar. 
Efter all julmat och paketöppning, så åkte jag vidare för att fortsätta min julafton hemma hos mamma.
Min kväll har varit väldigt lugn och mycket finare än vad jag såg den framför mig att bli. 
Nu sitter jag hursomhelst framför datorn som vanligt och funderar lite över vad jag nu ska göra. 
Vad jag ska göra nu mer ikväll, inte i livet. Så djup är jag inte just nu haha.
 
Spelade in en kort liten video då jag kom hem och pratade lite om ett fåtal julklappar!
Videon är somsagt på engelska då jag inte pratar på svenska via min youtube. 
Hade! 
2015 / christmas / jul video / julafton / julklappar / xmas
#1 / / Viktor:

I'll take this in english, 4 Ur english readers:
Whats the guns 4? they looks soo real!
Who'd u get the softbox-light from? thats pretty big gift!
Go 4 J Law!
<3

Svar: the guns are from an earlier tomb raider cosplay I did :)I bought the softbox light myself about a month ago :) <3
Emma Lindkvist