lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - IKEA
/ Allmänt / foto /

IKEA

Hej, förlåt för de senaste 2 dagarna jag inte kunnat blogga. Har varit lite nere samt varit sjukt inspirationslös. 
Imorse åkte jag och mamma för att hämta upp mormor.
Vi tog en sväng förbi morfars grav och bar oss sedan av till IKEA. Jag shoppade loss. Inte jag direkt..
Mormor köpte mig en tidig julklapp efter att jag tjatade i ca en timme. Sedan köpte mamma mig en ram till min Gaga LP och en liten gris. 
Grisen skulle hon egentligen slå in till jul men det blev inte av. Haha!
Sedan gick jag ner på konsum för att köpa energidryck till imorgon och hittade en Angelina biografi..... var tvungen.
 
Imorgon ska jag jobba mitt första arbetspass. Wish me luck.
 
Åh vad fin, så nöjd, ännu ett objekt till samlingen. hehehe.
 
Den enormt STORA och fina hajen som mormor köpte till mig, hehe. 
 
Så nöjd med denna ram, blev riktigt fint med artpop.
 
Titta fina lilla grisen, så fin ska sova me hen alla nätter.
Hajen också. Dem e bästisar.
 
 
 
ikea