lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - SCARLETT JOHANSSON
/ Allmänt / Cosplay / fangirl / livet /

SCARLETT JOHANSSON

Ni vet hur jag älskar att imitera kända personer? ja.. detta var en kväll då jag inte alls planerade detta.
Jag bestämde mig för att prova ett lite mer naturligt läppstift, jag använder aldrig läppstift så tänkte vara lite rebell och använda lipliner också.
Då jag sedan skulle fotografera lite bilder på mig själv, sådär random via snapchat.. så inser jag att det är någon jag är lik..
Jag kom inte på det på en gång, jag kollade på mina små ego-pics och sedan slog det mig..
Scarlett Johansson??
Kanske bara är jag som såg detta, men jag tyckte då att jag var lite små lik i stunden, nu kan jag inte riktigt avgöra.
Tyckte det var roligt att jag själv tyckte jag var lik någon utan att ens ha försökt haha!
Här är två av bilderna.. lär ladda upp fler senare!
 
 
 
scarlett johansson / what the
#1 / / Twiggy Lundberg:

Haaah du är ju aslik :D coolt!

Svar: Haha tack!! :D
Emma Lindkvist