lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - powerking
/ Allmänt /

powerking

Ja, powerking är nu min bästa vän. 
Annart än att ha ritat har jag varit med mamma en sväng med bilen idag. 
Vi var överallt för att leta efter chokladkalendrar men hittade fan ingenstans. 
Tillslut gick vi på dollarstore och hittade 2 stycken för hela 5 kronor. Livet är på topp minst sagt! 
 
Jag har börjat känna mer och mer grov ångest nu på senare tid.. 
Med grov ångest menar jag en ångest som verkligen är stark. Den känns i hela kroppen. 
Genom att jag oftast får ångest som sätter sig lätt över bröstet eller i magen, 
den är nu i exakt hela kroppen och benen bara darrar konstant. 
Väldigt jobbigt, men jag vet att det går över bara jag tar det lugnt, which sux. 
Jag ska ta och lägga mig i sängen för att spela lite Red Dead Redemption nu innan det är middag. 
Ikväll är det ju idolfinal! Ida kommer kanske komma så ska vi titta på det tillsammans!
Hoppas ni alla får en underbar kväll, hugs! 
 
 
#1 / / Ida:

Jag kommer snart!! <3