lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - we're the millers
/ Allmänt /

we're the millers

Idag vaknade jag lite sådär lagomt sent som vanligt då jag är ledig. 
Det var skönt att få sova och verkligen känna att en kan vila ut. 
Fast där ljög jag, jag sov inte sådär jätte bra men skönt var det iallafall antar jag haha.
Har hunnit se frozen ännu en gång och även pocahontas, båda med mamma som vanligt.
BTW påtal om att se film med mamma haha - jag och mamma såg ''We're the Millers'' för någon dag sedan. 
Jag hade redan sett den, men hade så glömt bort hur mycket jag tycker om den. 
Skrattar så jag jävlat dör då jag ser den filmen, älskar ju dock Ansiton så allt var bara så bra.
Om ni tycker om att se en bra komedi, så är den mycket rekomenderad från min sida. 
Jag är en person som har svårt att se annat än skräck, so yeah.
 
Annat än det så har jag och Emelie hunnit spela in både en svensk och en engelsk TMI video. 
Kommer ladda upp bägge så fort jag fått upp dem på youtube! 
I den svenska så blev det mest rage från Emelies sida angående pojkar i skolan haha!
Hoppas ni haft en fin dag, nu ska jag och Emelie se en film! Ciao!
 
 
rage / we're the millers