lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - Är jag lesbisk?!
/ Allmänt / foto / livet /

Är jag lesbisk?!

Ja.
Så här ligger det till. Jag attraheras av kvinnor och har alltid gjort det. 
Jag har aldrig varit attraherad eller haft några känslor för en man. 
Samtidigt vet jag ju inte om jag någonsin kommer känna attration för en man.
Dock så känns det väldigt omöjligt i mitt huvud och det går inte riktigt ihop med mina tankar över hur en relation ser ut mellan mig och en annan person i framtiden. Jag ser inte min framtid med en man, simple as that.
 
Jag och min flickvän, Ida, har varit tillsammans sedan sen höst 2013.
Vi har hittat på ett eget datum genom att vi inte vet när vi riktigt blev ett par. 
29 september. 
 
Jag och Ida var på balen tillsammans nu innan studenten. 
Hon har somsagt varit med mig i hela min resa inom identitetskriser och depressioner. 
Vi har bara kommit varandra närmre och jag kan inte beskriva hur mycket hon betyder för mig. 
 
 
Detta var i väntan på att bli insläppta till globen då vi såg Gaga nu i höstas.
Detta var även dagen efter att vi firat ett år.  
Vet att Ida hatar denna bild, men tyckte hon var så söt så jag skiter i det. puss. 
 
Vi gjorde oss iordning till halloween.
Jag var såklart Maleficent och Ida var Evil Queen, Grimhilde från snövit.
 
#1 / / Vicke:

Finaste inlägget hitills med det finaste paret!

Så himla mysigt! Tycker det inte är så viktigt att "bestämma" vad man gillar, inte gillar. Det är som det är ibland, och så får det vara och det är ok! :)