lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - GLÄDJE BOOST
/ Allmänt / foto / livet /

GLÄDJE BOOST

Vill du ha dig en liten glädje boost?
Här är lite saker jag tittar på då jag är lite nere, då jag helt enkelt behöver lite mer skratt för stunden.
 
Ja.. Katter. Men i de flesta fall blir det Silla, Harry eller Ville.
Hade tyvärr ingen passande bild för min älskade Ville Valo, men han är också såhär söt.
 
Ni vet när ni vill smygfota någon? Aa, jag är den som gör det men alltid misslyckas, försökte fota en tjej som såg exakt ut som Loreen.
Jag fangirlade så hårt blev helt virrig. Andra bilden behöver jag inte prata om hahahahha. Ida hade mörkt hår där iallafall.
 
Oh jesus christ.. Då man försöker ta fina bilder på nyår på alla dessa jävla fyrverkerier?!
Vad ger man sig in på ens? Vad är idén att ens försöka?
Måste medge att jag gillar den andra bilden, den lite kallare. Ser ut som någon jäkla alien invasion.
 
Åh gud, här var jag så sjuukt nöjd då jag hade borstat Villes tjocka päls.
JAG TOG T.OM FÖR OCH EFTER BILD!! Se där vad duktig jag var, och snygg blev han, så mjuk hahaha.
 
Då jag klädde ut mig till Jack Sparrow, och verkligen lyckades. Får lyckorus då jag ser tillbaka på detta, haha!
 
Bilar till Bodens Ridklubb 1 på natten och tar misslyckade hopp bilder mitt i vintern, ingen annan? nähä okej.
Andra bilden tog jag för var så inställd på att jag skulle beställa den där jäkla duv-masken. Blev inte riktigt av.
 
Här är mitt ex och min flickvän. Dem gjorde en ABBA-show tillsammans.
Ni får göra som ni vill men detta kan jag inte låta bli att skratta åt. 
 
Första bilden tog jag enbart med för att jag blev sjukt nöjd då jag ritade en vädurs tatuering på Ida förra hösten.
Andra bilden är Ville, min katt, då han blockerar utgången från mitt rum.. ganska söt.
 
Första gången vi någonsin färgade Idas hår, det blev sjukt grönt och sjukt fint.
Blir alltid glad då jag tänker på hur modig och random hon var där, så nöjd haha!
 
Här är Ida och en nordsvensk vid namn Starke, en mycket mysig bild minst sagt.
Sedan en till Ida, en riktigt cool Ida. Ska vara ärlig och säga att jag aldrig kan hålla mig från skratt då jag ser den bilden. Älskar den så mycket.
 
Önskar att jag hade orken att klippa ihop mycket mer, men nu börjar jag bli hungrig och trött!!
Har även lämnat ute SJUKT mycket bilder, då många av de bästa bilderna är snapchat-screenshots, 
är inte redo för min död ännu, så låter bli att dela dem på bloggen. 
Hoppas några av mina mobilbilder gjorde er lite gladare iallafall! Godnatt eller god middag eller något!
 
boost / glädje / happy
#1 / / Grodanbolliboll:

Faktiskt typ tredje gången vi färgade mitt hår juu <33

Svar: men en sån där GLÖD JÄVLA FÄRG MENA JA JUUU!!!! <3
Emma Lindkvist