lindkvistt.blogg.se EMMA LINDKVIST - stockholm & london 2014
/ Allmänt / foto / livet / resor /

stockholm & london 2014

Som endel kanske vet så reste jag och min fina flickvän till Stockholm i september för att gå på artRAVE. 
Vilket är bland det absolut bästa jag gjort i mitt liv btw.
(läser alltid btw som born this way, lol bara ett litet FYI)
Konserten var underbar med sprutande konfetti och svettiga fans. Jag hoppade omkring med min krullperuk och kände mig så mycket snyggare än vad jag vanligtvis gör. Allt var helt underbart och jag hade en av de bästa upplevelserna i mitt liv (hittills såklart, i mean, she's comin' back.)
 
Dagen efter artRAVE var det bara att gå upp tidigt för att sedan flyga iväg till London och träffa fina Lisa. 
Vi fick bo hemma hos hennes au pair-familj och allt var så fint så jag lkajshdasljdfh. 
Vi upplevde lite av allt möjligt och gick mycket på primark. Ida var ju nöjd. 
 
S T O C K H O L M 
 
Vi tog en lugn dag på Naturhistoriska Riksmuseet.
(vilket vi råkade kalla för Norrbottensmuseet x100 gånger, ganska pinsamt)
 
Fick användning av min peruk i stockholm. 
Sedan träffade vi även Sam och Alba som vi saknar så.
 
artRAVE, många som stirrade på min magnus uggla frisyr. 
 
Vackra Gaga. Screenshot från en av videosarna jag filmade den kvällen. 
 
L O N D O N
 
Vi anlände i London och träffade fina Lisa som vi också saknar så mycket. 
Har inga bra bilder från London genom att jag verkligen mest ville uppleva staden.
Jag fick ju iallafall en fin bild på Ben där. 
 
Vi såg en TARDIS, wow jag fangirlade så mycket inombords. 
 
Vi besökte Madamme Tussauds där jag fick ett fint möte med Angelina. 
Alla tjejer som fotograferades med Jolie-Pitt paret gjorde äcklade miner mot henne och hängde sig över Brad. Då kände jag, fuck u all. Obehagliga äldre män skrattade i bakgrunden. Aja, kul var det iallafall. 
Gick även på Boots där jag hittade den efterlängtade Eau De Gaga. Tycker den luktar riktigt gott. 
 
 
 
 
 
angelina jolie / artrave / doctor who / eau de gaga / lady gaga / london / resor / tardis
#1 / / Elin:

fina bilder, verkligen!

Svar: tack så jätte mycket!
Emma Lindkvist